Over mij

Ik zie bij veel organisaties dat metingen van het bezoek van de website verbeterd kan worden of dat ze Google Analytics 4 nog niet goed hebben ingesteld. En ook dat organisaties veel kansen laten liggen om meer uit hun website te halen. Dat is de reden dat ik consultant/coach ben in Google Analytics 4, datavisualisatie en conversie-optimalisatie en hierin praktijkgerichte, impactvolle trainingen verzorg, zodat organisaties uit hun data waardevolle inzichten halen en deze omzetten naar concrete verbeterpunten voor een hoger online rendement. 

Ik ben een digital marketing strateeg uit Amersfoort met een ruime ervaring in datadriven online marketing met specialisatie in Google Analytics 4, het visualiseren van data in overzichtelijke dashboards en conversie-optimalisatie (CRO).

Sinds het jaar 2000 ben ik actief op het gebied van digital marketing en heb ik ruime ervaring en uitgebreide kennis in online marketing strategie, e-commerce, zoekmachine-optimalisatie (SEO), Google Analytics en website-/conversie-optimalisatie, zowel in grote organisaties als het MKB. In de ruim 10 jaar bij Traffic Builders (online marketing bureau) als Productmanager Digital Analytics en later als digital strateeg heb ik vele diverse organisaties in verschillende branches geholpen met online marketing.

In 2014 tevens begonnen als docent/coach/examinator bij diverse online marketing opleidingen van SRM. Sinds 2019 ben ik als docent verbonden aan Beeckestijn Business School, waar ik lessen verzorg met name op het gebied van Google Analytics, GTM en datavisualisatie (LookerStudio).

Webexpertise

WebExpertise ben ik gestart in mei 2012. Naast het les geven pak ik diverse online marketing activiteiten op voor met name het MKB .

Sinds september 2021 ben ik fulltime bezig met WebExpertise, van waaruit ik als freelancer ingehuurd kan worden of incompany trainingen verzorg. Denk hierbij aan Google Analytics (4), dashboards samenstellen, website-/conversie-optimalisatie, etc. Ook bied ik trainingen aan met open inschrijving in Amersfoort

Ik krijg veel energie als ik organisaties inzichten kan geven hoe on- en offline activiteiten en klantinteracties in alle fasen van de customer journey beter op elkaar kunnen aansluiten zodat de waarde van én voor de klant verbeterd wordt. 

Belangrijke waarden voor mij zijn o.a. vrijheid, respect, integriteit, betrouwbaar, (persoonlijke) groei en succes. Ik ben pas tevreden als ik het resultaat haal wat jij als klant wil. Het liefst als ik de verwachtingen overtref! Ik groei als mijn klanten groeien, want dan weet ik dat ik een bijdrage lever aan het resultaat van de organisatie. Ik geef de tools en biedt handvatten hoe de website verbeterd kan worden en geef inzichten in data als bewijsvoering zodat je de groei kunt zien. 

Felipe_Wesbonk-trainer-consultant-google_analytics_conversie-optimalisatie-transparant

Hoe kan ik je helpen?

Ben je op zoek naar een freelancer, wil je een training volgen of heb je juist meer behoefte aan 1-op-1 coaching op het gebied van Google Analytics 4, dashboards of conversie-optimalisatie? Neem dan vrijblijvend contact met me op.

Scroll naar boven